حس میکنم
 
درباره وبلاگ


می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من,با دلم,با احساسم کردند.و مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند.و من امروز به پایان خودم نزدیکم.پروردگارا به من بیاموز تا اهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند..
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 64949
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

عاشقت می مانم




 حس می کنم امشب دلت مانند سابق نیست

با این سخن ، قلب تو آیا موافق نیست؟

تشویش رفتن در دلت ،  اما برای من

شیرین تر از دیدار تو در این دقایق نیست

عشق تو را آینه ای می خواستم هر چند

آیینه ات را چهره ی افسرده لایق نیست

من ساده ات پنداشتم مثل غزلهایم

امروز می بینم گریزی از حقایق نیست

گفتی که تنها دوستت دارم ، همین و بس

گفتم : دلت ... خندیدی و گفتی که : عاشق نیست



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت11:41---7 تير 1391
سلام.وبلاگ قشنگی داری اکثر مطالبش خوندم خوشم اومد بازم مرتب بهت سر میزنم.

راستی منم وبلاگ دارم خوشحال میشم یه سر بزنی
پاسخ:ممنونم داداش امیر گلم چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : هادی